12 اشتباه متداول سئو در بين وبلاگ نويسان ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

6 وابسته به دسته بندي و آرشيو محتوا و صفحات خود بر اساس تاريخ نباشيد و آن ها را بر اساس کلمات کليدي مرتب کنيد.

متن پيوندها براي جستجوگرها بسيار مهم است، و آرشيوهاي سئو مبتني بر تاريخ تمايل دارند متن لنگر مبتني بر کلمات کليدي متناسب سئو داشته باشند. سازماندهي وبلاگ شما بر اساس دسته بندي ها يک گام در مسير درست است، اما پياده سازي برچسب گذاري و تگ کردن ابرها در سراسر وبلاگ شما يک روش بهينه مطلوب براي سئو موتور هاي جستجوگر است.

7. در صفحات دسته بندي شما در کلمات کليدي هيچ ثباتي وجود ندارد.

هنگامي که دسته ها پس از تحقيق در رابطه با کلمات کليدي انتخاب شده اند پس صفحه ي دسته بندي شما که شامل تمامي کلمات کليدي است مي تواند از مزاياي سئو به خوبي بهره مند شود. اما براي اينکه واقعا صفحات دسته بندي بهترين شانس را براي رقابت براي کلمات کليدي مورد نظر خود داشته باشند، بايد به دنبال تمرکز کلمه کليدي باشيد.

با اين حال، در اغلب موارد، با تمرکز کليدي سئو در همه جاي سايت، با انتشار پست هاي جديد ، پست ها در بالاي صفحات قرار مي گيرند و پست هاي قديمي سقوط مي کنند. با استفاده از پستهاي "sticky" که در بالاي صفحه دسته قرار ميگيرند، صرف نظر از سن اين پست، به شما امکان ميدهد که کپي مقدماتي غني از کلمات کليدي را به صفحات اضافه کنيد. و پست هاي قديمي شما نا ديده گرفته نشود.

8. URL هاي متناسب

URL هاي بهينه شامل کلمات کليدي مرتبط سئو ، محبوب و حداقل تعداد کاراکتر هاي غيرحرفي، و فاصله هستند. در صورت استفاده از وردپرس، مطمئن شويد که گزينه هاي "" Permalink Optionsخود را تغيير دهيد تا URL هاي خود را بازنويسي کنيد ، نه اينکه از پيش فرض شناسه هاي پست و پيوند هاي پيشنهادي وردپرس استفاده کنيد.

همچنين در صورت استفاده از TypePad يا Movable Type، URL ها در ميان کليدواژه هاي کوتاه سئو قرار مي گيرند. به عنوان مثال پست در پلت فرم TypePad تحت عنوان "هتل ها، مهمان نوازي و رسانه هاي اجتماعي" که از bloomberg_marketing/2007/08/hotels-hospital.html به http://bloombergmarketing.blogs.com/ تبديل شده است را در نظر بگيريد.

توجه کنيد که نشاني اينترنتي کوتاه شده است و کلمات "مهمان نوازي" و "رسانه هاي اجتماعي" از بين رفته است. اگر از وردپرس استفاده مي کنيد، از " post slug" استفاده کنيد تا به صورت سفارشي نام فايل آدرس URL را بنويسيد و کلماتي مانند «که» را از نشاني اينترنتي سئو که در عنوان پست ظاهر مي شود، حذف کنيد، اما هيچ نشاني به URL اضافه نکنيد.

9. هر دسته بندي در وبلاگ شما بايد دسته خاصي داشته باشد تا افرادي که بيشتر به يک موضوع علاقه مند هستند ، بتوانند خوراک خاص خود را به اشتراک بگذارند.

در صورتي که صفحاتي در وبلاگ شما ميزباني شده است، اين کار را انجام دهيد. فيد هاي برچسب مخصوص براي کاربران و جستجوگرها عالي هستند. RSS هاي بهينه شده سئو عبارتند از: "متن کامل"، نه يک فيد خلاصه اي ، داراي بيش از 10 مورد کامل (به عنوان مثال 20 يا 50)، داراي عناوين موردنياز غني از کلمات کليدي، استفاده از نام تجاري شما در عناوين ، شامل کلمات کليدي مهم در عنوان سايت ، و داراي يک توضيح جامع و قانع کننده در رابطه با وب سايت.

10. ارائه پادکست هاي بهينه

در صورتي که در وبلاگ خود سايت هاي پادکست را منتشر مي کنيد، مطمئن شويد که برچسب ID3 را بهينه سازي سئو کرده ايد، که شامل يادداشت هاي نمايش داده شده با هر پادکست است و مطمئن شويد که شما در دايرکتوري هاي پادکست مانند iTunes حضور داريد.

11. اگر قصد در تغيير وبلاگ يا وب سايت خود داريد.

سعي کنيد وبلاگ قبلي خود را حذف نکنيد تا بازديدکنندگان شما به redirect 301 برخورد نکنند. شما مي توانيد با انتشار يک پيام حاوي آدرس وبلاگ جديدتان ، اين موضوع را علني کرده و دنبال کندگان خود را آگاه کنيد.

12. براي استفاده از متن لنگر (Anchor text) به جاي استفاده از کلماتي مانند "اينجا" "کليک" "قبلي" "بعدي" و .. از کلمات کليدي مرتبط با پيوند و لينک استفاده کنيد.

گول اين کلمات را نخوريد و سعي کنيد از کلمات مرتبط استفاده کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/33/





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: